Piegāde | Piegādes laiks | Cena |
Kurjers | 2-3 d.d. | 2.95 Eur * |
Pakomāts | 2-3 d.d. | 2.95 Eur * |
Salonā | 2-3 d.d. | Bezmaksas |
* Iepērkoties par 39 € un vairāk BEZMAKSAS PIEGĀDE
LIETOŠANA: No rīta un vakarā pēc sejas tīrīšanas ar trīs dozatora devām samitriniet vates spilventiņu ar šo zīdaino šķīdumu. Maigi notīriet ādu un bagātiniet to ar nepieciešamo mitruma devu. Īsā laikā sejas tonis kļūs svaigs un mirdzošs.
Apjoms | 150 ml |
---|---|
Texture | Lotion |
Rūpīgi kombinēts sastāvdaļu līdzsvars – TMG, maiga virsmas aktīva sastāvdaļa, kas iegūta no biešu cukura, un zīda ekstrakts mīkstināšanai - palīdz radīt optimālus apstākļus ādas iekšējās aizsargbarjeras stiprināšanai.
Hydro-Wrap Vitalizing DE 7 apvieno eļļas un ūdens īpašības, lai mitrinošās sastāvdaļas labāk izlīdzinātos un mīkstinātu ādu.
SHISEIDO 1872. g. dibināja Arinobu Fukuhara – Japānas kara flotes rezerves ārsts. Visa sabiedrības vēsture iezīmējas ar izgudrojumiem. 1953. g. Tokijā tika dibināts pirmais un pasaulē vienīgais zinātnisko pētījumu institūts, kurā arī šodien tiek radītas progresīvas kosmētikas un aromakoloģijas tehnoloģijas. Ar pētījumiem pierādīts, kad dažas no smaržām stimulē smadzeņu darbību, pozitīvi iedarbojas uz cilvēkiem, kuriem ir depresija, stiprina imūnsistēmu.
Estētiskās pasaules jēdziens, kas raksturīgs japāņu kultūrai, un zinātniskie pētījumi ļāva sabiedrībai SHISEIDO radīt jaunu pasaules izpratnes veidu, iesaistot smaržas. Šī zinātne tika nosaukta par aromakoloģiju.
1997. g. SHISEIDO piedāvāja relaksējošu smaržu "Relaxing Fragrance", 1999. g. – enerģiju radošu smaržu "Energizing Fragrance", bet 2000. g. – stresu nomierinošu smarža "Zen".
Piegāde | Piegādes laiks | Cena |
Kurjers | 1-3 d.d. | 2.95 Eur * |
Pakomāts | 1-3 d.d. | 2.95 Eur * |
Salonā | 0-3 d.d.* | Bezmaksas |
* Iepērkoties par 39,00 € un vairāk BEZMAKSAS PIEGĀDE
Ja Jums ir jautājumi par savu pasūtījumu, rakstiet mums uz e-pastu: helpdesk@kristiana.lv.
Vairāk informācijas
Ja Jums ir KRISTIANA DĀVANU karte: variet to izmantot pirkuma apmaksai.
Klientam, saņemot nekvalitatīvu preci, ir nekavējoties jāsazinās ar pārdevēju pa tālruni vai pa e-pastu un jāsaskaņo maiņas vai atgriešanas nosacījumi.
Tādā gadījumā: • Precei un iepakojumam ir jābūt pilnā komplektācijā.
Vēloties atgriezt preci, Klients nosūta e-pastu: helpdesk@kristiana.lv, izsūtīdams aizpildītu, parakstītu un noskenētu „Atgriešanas formu” (kuru var izdrukāt ŠEIT...) vai izsūtīdams to kopā ar reģistrētu sūtījumu.
Ja pircējs, iegādādamies preci, izmanto iespēju izņemt preci Kristiana salonā, viņš var atgriežamo preci pats nogādāt uz to pašu salonu, kurā izņēma preci, tā darba laikā. Visos gadījumos klients atbild par preces vērtības samazinājumu, kas radies darbību, kas nav būtiskas preces īpašību un kvalitātes noteikšanai, dēļ.
Pēc preces atgriešanas 10 d. d. laikā uz Jūsu kontu tiks atmaksāta nauda.