BURBERRY
BURBERRY
Par BURBERRY

No tā laika, kad 1856. g. 21 gadu vecais Thomas Burberry Anglijā dibināja BURBERRY kompāniju, tā saistāma ar kvalitāti. Kompānija pirmā sāka ražot ūdens izturīgas un gaisu caurlaižošus apmetņus no garbardīna materiāla, kurus valkāja pat augstākā ranga virsnieki otrā Boer kara laikā (1899. g.), kā arī ar visu BURBERRY "amunīciju" tika apgādāts slavenais norvēģu ceļotājs Roald‘as Amundsen‘as, kurš pirmais sasniedza Ziemeļpolu. 1901. g. Burberry Ekvestų Riterio logotips tika pilnveidots tam pievienojot latīņu vārdu "Prorsum", kas nozīme "iet uz priekšu" un tika patentēts kā firmas atšķirības zīme. Bez šaubām, BURBERRY nav iedomājama bez rūtainām detaļām – firmas "rūtainums" tika patentēts 1920. g. BURBERRY bija ļoti iecienījis Lielbritānijas premjers Winston‘as Churchill‘is. Burberry ir cieši saistīts ar britu karalisko ģimeni – Viņas Majestāte karaliene Elizabete II BURBERRY pasniedza karalisko balvu. Līdz mūsdienām BURBERRY ir saglabājušās augstas kvalitātes, greznības, uzticamības, ekskluzivitātes un novatoriskuma tradīcijas. 

BURBERRY