Piegāde | Piegādes laiks | Cena |
Kurjers | 2-3 d.d. | 2.95 Eur * |
Pakomāts | 2-3 d.d. | 2.95 Eur * |
Salonā | 2-3 d.d. | Bezmaksas |
* Iepērkoties par 39 € un vairāk BEZMAKSAS PIEGĀDE
Desirée. Iekāre. Stāsta par jaunu vīrieti, kurš vēlāk kļūs par vienu no visu laiku slavenākajiem līderiem, un viņa kaisles pilno sirdi. Dezirē Klārija - skaistule, kura pirmā iekaroja Napoleona sirdi. Jaunības mīlestība, ko aizmirst nav iespējams. Rotaļīga kompozīcija - reibinoša kā jaunas meitenes skaistums. Greipfrūts, roze un pasiflora uzbur vieglu, laimes pilnu gaisotni; rozā pipari simbolizē viņas nemiera pilno garu. Sirds notī virmo gardēnijas ziedi - tīri kā viņas dvēsele. Ambra, ciedrs un baltais muskuss ieskauj kompozīciju maigā harmonijā un dzīvespriekā, kas staro viņas maigajā acīs. Radīts sadarbībā ar parfimēru Mauricio Čerizu.
SĀKUMA NOTS
Greipfrūts, roze, rozā pipari, pasiflora
SIRDS NOTS
Gardēnija, jasmīns
PAMATNOTS
Ambra, ciedrs, baltais muskuss
Apjoms | 100 ml |
---|---|
Tikai pie mums | Yes |
Parfimērijas nams "Rancé", kas radīja smaržas Francijas imperatora Napoleona ģimenei, lepojas ar savu simtgadus ilgstošo vēsturi. Dienvidaustrumu Francijas Grasas provincē kompānija "Rancé" uzsāka darbību no aromātiskiem cimdiņiem Francijas augstākajai sabiedrībai. 1795. g. parfimērijas nama aizsēcējam François Rancé nolemjot koncentrēt darbību uz smaržu ražošanu, kompānija ieguva starptautisku atzīšanu un slavu. Radāmo smaržu trauslums un inovācija, augstākās kvalitātes sastāvdaļu lietošanu ļāva F. Rancé kļūt par iecienītāko Napoleona Bonaparta parfimēristu un veltīti imperatoram aromātus "Le Vainqueur", "LʼEau dʼAusterlitz" un "Gloire a lʼAigle Francais". Napoleona Bonaparta sievas Žozefīnei par godu radītās smaržas "LʼImperatrice" viņai tika pasniegtas ekskluzīvā Sevro porcelāna kastītē.
Piegāde | Piegādes laiks | Cena |
Kurjers | 1-3 d.d. | 2.95 Eur * |
Pakomāts | 1-3 d.d. | 2.95 Eur * |
Salonā | 0-3 d.d.* | Bezmaksas |
* Iepērkoties par 39,00 € un vairāk BEZMAKSAS PIEGĀDE
Ja Jums ir jautājumi par savu pasūtījumu, rakstiet mums uz e-pastu: helpdesk@kristiana.lv.
Vairāk informācijas
Ja Jums ir KRISTIANA DĀVANU karte: variet to izmantot pirkuma apmaksai.
Klientam, saņemot nekvalitatīvu preci, ir nekavējoties jāsazinās ar pārdevēju pa tālruni vai pa e-pastu un jāsaskaņo maiņas vai atgriešanas nosacījumi.
Tādā gadījumā: • Precei un iepakojumam ir jābūt pilnā komplektācijā.
Vēloties atgriezt preci, Klients nosūta e-pastu: helpdesk@kristiana.lv, izsūtīdams aizpildītu, parakstītu un noskenētu „Atgriešanas formu” (kuru var izdrukāt ŠEIT...) vai izsūtīdams to kopā ar reģistrētu sūtījumu.
Ja pircējs, iegādādamies preci, izmanto iespēju izņemt preci Kristiana salonā, viņš var atgriežamo preci pats nogādāt uz to pašu salonu, kurā izņēma preci, tā darba laikā. Visos gadījumos klients atbild par preces vērtības samazinājumu, kas radies darbību, kas nav būtiskas preces īpašību un kvalitātes noteikšanai, dēļ.
Pēc preces atgriešanas 10 d. d. laikā uz Jūsu kontu tiks atmaksāta nauda.