Piegāde | Piegādes laiks | Cena |
Kurjers | 2-3 d.d. | 2.95 Eur * |
Pakomāts | 2-3 d.d. | 2.95 Eur * |
Salonā | 2-3 d.d. | Bezmaksas |
* Iepērkoties par 39 € un vairāk BEZMAKSAS PIEGĀDE
Apjoms | 100 ml |
---|---|
Atlaides | Jā |
Tikai pie mums | Yes |
Keiko Mecheri, viena no "Les Perfumes Keiko Mecheri" dibinātājām, jau vairāk nekā desmit gadus ir īsts nišas un radošās parfimērijas virzošais spēks, kvalitatīvu un māksliniecisku smaržu vizionāre. Keiko Mecheri, kopā ar lojālu parfimēru pulciņu no Grasas, jau vairāk nekā desmit gadus pēta smaržu saskaņojumus, kas pārvēršas ekskluzīvās smaržās. Par kulta smaržu ir kļuvusi Loukhoum, kuras radīšanai iedvesma smelta no Topkapi pils greznības, un kura ir guvusi pasaules atzinumu un novērtējumu.
Keiko Mecheri kompozīcijas ir kā smaržu stāsti un aptaustāmi tulkojumi, kas nodot atmiņas, metaforas, audumus, tālākas zemes un dažādu kultūru saduras. Keiko Mecheri rada kompozīcijas no augstākās kvalitātes ingredientiem un balstās uz principu "Radīdama smaržas, es ieklausos savā intuīcijā, taču manām smaržām vienmēr ir jāsmaržo gardi un jābūt ir viegli nest".
Piegāde | Piegādes laiks | Cena |
Kurjers | 1-3 d.d. | 2.95 Eur * |
Pakomāts | 1-3 d.d. | 2.95 Eur * |
Salonā | 0-3 d.d.* | Bezmaksas |
* Iepērkoties par 39,00 € un vairāk BEZMAKSAS PIEGĀDE
Ja Jums ir jautājumi par savu pasūtījumu, rakstiet mums uz e-pastu: helpdesk@kristiana.lv.
Vairāk informācijas
Ja Jums ir KRISTIANA DĀVANU karte: variet to izmantot pirkuma apmaksai.
Klientam, saņemot nekvalitatīvu preci, ir nekavējoties jāsazinās ar pārdevēju pa tālruni vai pa e-pastu un jāsaskaņo maiņas vai atgriešanas nosacījumi.
Tādā gadījumā: • Precei un iepakojumam ir jābūt pilnā komplektācijā.
Vēloties atgriezt preci, Klients nosūta e-pastu: helpdesk@kristiana.lv, izsūtīdams aizpildītu, parakstītu un noskenētu „Atgriešanas formu” (kuru var izdrukāt ŠEIT...) vai izsūtīdams to kopā ar reģistrētu sūtījumu.
Ja pircējs, iegādādamies preci, izmanto iespēju izņemt preci Kristiana salonā, viņš var atgriežamo preci pats nogādāt uz to pašu salonu, kurā izņēma preci, tā darba laikā. Visos gadījumos klients atbild par preces vērtības samazinājumu, kas radies darbību, kas nav būtiskas preces īpašību un kvalitātes noteikšanai, dēļ.
Pēc preces atgriešanas 10 d. d. laikā uz Jūsu kontu tiks atmaksāta nauda.