Piegāde | Piegādes laiks | Cena |
Kurjers | 2-3 d.d. | 2.95 Eur * |
Pakomāts | 2-3 d.d. | 2.95 Eur * |
Salonā | 2-3 d.d. | Bezmaksas |
* Iepērkoties par 39 € un vairāk BEZMAKSAS PIEGĀDE
Viegla un maiga tekstūra, kas saskarē ar ūdeni pārvēršas krēmīgā losjonā.
Lai samazinātu tā ietekmi uz vidi, Clarins ir pārveidojis šo produktu vēl videi draudzīgākā pudelē. Un pirmo reizi to var uzpildīt, pateicoties jaunajam ekopildījumam.
Apjoms | 150 ml |
---|
Sasildiet produktu un uzklājiet uz sausas sejas un kakla ādas. Lai noņemtu dekoratīvo kosmētiku un netīrumus, viegli novietojiet rokas uz sejas un pēc tam ātri noņemiet tās, it kā āda būtu karsta. *
Atkārtojiet 7 reizes. Emulģējiet ar nedaudz ūdens, maigi masējot ar apļveida kustībām uz acīm, lūpām un seju dažas sekundes. Noskalojiet un uzklājiet tonizējošo losjonu, kas vislabāk atbilst jūsu ādas tipam.
Clarins kosmētika – viena no efektīvākajiem līdzekļiem, kuru sastāvā ir tikai augstākās kvalitātes sastāvdaļas. Tie ir augu izcelsmes produkti. Izstrādājumu īpaši stingrais ražošanas process nodrošina nevainojamu kvalitāti. Par mīlestību pret dabu un sievietēm, 1954. g. sāka runāt Jacques Courtin, sapratis, cik būtiski skaistums ietekmē veselību. Clarins krēmi: no auga – produktā. No katra auga tiek mēģināts iegūt tā skaistuma noslēpumu. Kas gan tā par skaistuma valsti bez skaistuma noslēpumiem? Kristiana neapšaubāmi var lempoties ar to, ka tai tie ir. Clarins kosmētika Kristiana veikalos – bagātīgā klāstā. Apmaiņā pret jūsu uzticamību mums, atklāsim savu noslēpumu bagāžu un dalīsimies ar tiem. Neuzskatām, ka kādreiz būtu jutušies tik tuvu dabai! Izmantojiet jums piedāvātās iespējas un ekskluzīvās privilēģijas.
Piegāde | Piegādes laiks | Cena |
Kurjers | 1-3 d.d. | 2.95 Eur * |
Pakomāts | 1-3 d.d. | 2.95 Eur * |
Salonā | 0-3 d.d.* | Bezmaksas |
* Iepērkoties par 39,00 € un vairāk BEZMAKSAS PIEGĀDE
Ja Jums ir jautājumi par savu pasūtījumu, rakstiet mums uz e-pastu: [email protected].
Vairāk informācijas
Ja Jums ir KRISTIANA DĀVANU karte: variet to izmantot pirkuma apmaksai.
Klientam, saņemot nekvalitatīvu preci, ir nekavējoties jāsazinās ar pārdevēju pa tālruni vai pa e-pastu un jāsaskaņo maiņas vai atgriešanas nosacījumi.
Tādā gadījumā: • Precei un iepakojumam ir jābūt pilnā komplektācijā.
Vēloties atgriezt preci, Klients nosūta e-pastu: [email protected], izsūtīdams aizpildītu, parakstītu un noskenētu „Atgriešanas formu” (kuru var izdrukāt ŠEIT...) vai izsūtīdams to kopā ar reģistrētu sūtījumu.
Ja pircējs, iegādādamies preci, izmanto iespēju izņemt preci Kristiana salonā, viņš var atgriežamo preci pats nogādāt uz to pašu salonu, kurā izņēma preci, tā darba laikā. Visos gadījumos klients atbild par preces vērtības samazinājumu, kas radies darbību, kas nav būtiskas preces īpašību un kvalitātes noteikšanai, dēļ.
Pēc preces atgriešanas 10 d. d. laikā uz Jūsu kontu tiks atmaksāta nauda.