Piegāde | Piegādes laiks | Cena |
Kurjers | 2-3 d.d. | 2.95 Eur * |
Pakomāts | 2-3 d.d. | 2.95 Eur * |
Salonā | 2-3 d.d. | Bezmaksas |
* Iepērkoties par 39 € un vairāk BEZMAKSAS PIEGĀDE
Apjoms | 100 ml |
---|---|
Atlaides | Jā |
Tikai pie mums | Yes |
Šveices kompānija, ko 1983. g. dibināja Philippeʼo Charriolio, ir slavena visā pasaulē. "Charriol" ir uzskatāma par pasaules mēroga ekskluzivitātes zīmi. Tā piedāvā ne tikai pulksteņus, bet arī dažādus aksesuārus: rotaslietas, brilles, pildspalvas, ādas izstrādājumus. "Charriol" preču zīme – lielisks viena vīra drosmes un veiksmes paraugs. P. Charriolio kompānija mūsdienās ir viena no tām, kas ir saglabājusies neatkarīga un kuru vada viens ģimenes loceklis. Neatkarība – P. Charriolio filosofijas būtība. "Charriol" kompānijai trūka tikai aromātu, kuru skaistuma un ekskluzivitātes vīzijā ielietu jūtīgumu un uzbudinājumu. Tādēļ 2008. g., kompānijas 25 gadu gadadienas jubilejā, tika piedāvātas "Charriol" smaržas. Ekskluzīvā smaržu līnija vīriešiem un sievietēm saglabājas uzticību "Charriol" kompānijas vērtībām. Tas ir līdzsvars starp vienkāršību un enerģiju, tradīcijām un drosmi, nekaunīgumu, jūtīgumu un dedzīgumu. "Charriol" aromāti – unikāli un ekskluzīvi. Tie iemieso kvalitātes un neparastuma nepieciešamību, kas ir raksturīga "Charriol" jaunradei. Visām smaržām tiek izmantotas labākās sastāvdaļas, tiek radītas greznas pudelītes un iepakojumi, kuros dominē simboliskās "Charriol" krāsas – zelta, sudraba, plūmju krāsa. Valdzinošās un modernās "Charriol" smaržas ir paredzētas sievietēm un vīriešiem, kuri ir iecienījuši "Charriol" ekskluzivitāti.
Piegāde | Piegādes laiks | Cena |
Kurjers | 1-3 d.d. | 2.95 Eur * |
Pakomāts | 1-3 d.d. | 2.95 Eur * |
Salonā | 0-3 d.d.* | Bezmaksas |
* Iepērkoties par 39,00 € un vairāk BEZMAKSAS PIEGĀDE
Ja Jums ir jautājumi par savu pasūtījumu, rakstiet mums uz e-pastu: helpdesk@kristiana.lv.
Vairāk informācijas
Ja Jums ir KRISTIANA DĀVANU karte: variet to izmantot pirkuma apmaksai.
Klientam, saņemot nekvalitatīvu preci, ir nekavējoties jāsazinās ar pārdevēju pa tālruni vai pa e-pastu un jāsaskaņo maiņas vai atgriešanas nosacījumi.
Tādā gadījumā: • Precei un iepakojumam ir jābūt pilnā komplektācijā.
Vēloties atgriezt preci, Klients nosūta e-pastu: helpdesk@kristiana.lv, izsūtīdams aizpildītu, parakstītu un noskenētu „Atgriešanas formu” (kuru var izdrukāt ŠEIT...) vai izsūtīdams to kopā ar reģistrētu sūtījumu.
Ja pircējs, iegādādamies preci, izmanto iespēju izņemt preci Kristiana salonā, viņš var atgriežamo preci pats nogādāt uz to pašu salonu, kurā izņēma preci, tā darba laikā. Visos gadījumos klients atbild par preces vērtības samazinājumu, kas radies darbību, kas nav būtiskas preces īpašību un kvalitātes noteikšanai, dēļ.
Pēc preces atgriešanas 10 d. d. laikā uz Jūsu kontu tiks atmaksāta nauda.