Klientam ir tiesības 14 dienu laikā no preces saņemšanas, nenorādot iemeslus, atteikties no preces un to atgriezt.
Tādā gadījumā:

  • Preces iepakojums nedrīkst būt bojāts, kā arī prece kopā ar iepakojumu nedrīkst būt zaudējusi realizācijas izskatu, un tai ir jābūt pilnā komplektācijā.
  • Prece nevar būt lietota vai izmēģināta.
  • Klients apmaksā atgriešanas / sūtīšanas izdevumus.

 

Klientam, saņemot nekvalitatīvu preci, ir nekavējoties jāsazinās ar pārdevēju pa tālruni vai pa e-pastu un jāsaskaņo maiņas vai atgriešanas nosacījumi.
Tādā gadījumā:

  • Precei un iepakojumam ir jābūt pilnā komplektācijā.
  • Klients apmaksā atgriešanas / sūtīšanas izdevumus.

 

Atgriežot preci klients aizpilda atgriešanas formu tiešsaitē - AIZPILDĪT. Neskaidrību gadījumā rakstiet uz helpdesk@kristiana.lv.

 

Ja pircējs, iegādājoties preci, izmantoja iespēju izņemt preci Kristiana salonā, viņš var atgriezt preci pats to nogādājot uz salonu, kurā izņēma preci, tā darba laikā. Visos gadījumos klients ir atbildīgs par preču vērtības samazināšanos, ja preces izmantotas nevis tāpēc, lai konstatētu šo preču veidu, īpašības un darbību, bet citos nolūkos.

Pēc preces atgriešanas 10 d. d. laikā uz Jūsu kontu tiks atmaksāta nauda.